Lei av å håndtere bestillingen?
Viste du at Det Bergenske kaffesellskap har vokst seg store? Vi har nå effektive logistikkruter som våre bærekrafts kunder nyter godt av!
Velger du service og leveranser fra oss i faste 12 eller 6 ukers intervaller håndterer vi varepåfyllingen for deg!
Bærekraft er også vår rimeligste løsning ettersom effektive serviceruter sparer oss for mye ekstra kjøring. Gjevnlige besøk sikrer i tillegg bedre vedlikehold og maskiner som lever lenger og leverer bedre.
* En årlig maskinservice er inkludert for alle kunder, så fremt kundens vedlikehold er gjennomført i henhold til produktblad. Er du usikker på hvordan du som kunder gjør rutinemessig vedlikehold så skriv en kommentar i meldingsfeltet, vil vil da hjelpe deg igang. Vi gir deg gratis opplæring og skulle det være noe feil med maskinen fikser vi også dette for deg gratis. Det viktigste for både oss og miljøet er at du kommer igang med godt vedlikehold. Dersom Det Bergenske Kaffeselskap oppdager feil og mangler på egenhånd uten at nødvendig kundeservice er gjennomført er vi dessverre nødt til å fakturere for medgått tid. Dette er med å sikre bærekraftige, rettferdige og gode priser til alle kunder som utfører rutinemessig vedlikehold.